Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Fortsetter du å benytte dette nettstedet aksepterer du bruk av våre informasjonskapsler. Du kan endre dette i dine innstillinger for nettleseren.

Derfor bør du ta verkstedtimen nå

Publisert 01.april 2020

Vårt verksted holder åpent som vanlig i disse utfordrende tidene, men vi tar alle forholdsregler for å hindre smittefaren. Se hvilke tiltak vi gjør for at du og vi skal få gjennomført vedlikeholdet av bilen din.

-Her hos Møller Bil Kokstad holder vi hjulene i gang og for mange av våre kunder er det svært viktig å ha tilgang på en bil som fungerer i disse dager. Myndighetene har derfor definert deler av vår virksomhet som samfunnskritisk. Vi har noe redusert hastigheten noe for å unngå for mange mennesker i butikken samtidig, men vi oppfordrer alle som har time til å møte opp som planlagt. Har du ikke bestilt time er du velkommen til å gjøre, sier Harald Hella som er servicemarkedssjef hos Møller Bil Kokstad.

Om du ikke er i form så gi oss beskjed så fort du klarer slik at vi kan omdisponere tiden til andre, og vi finner en ny time til deg. Verkstedet og delelageret har fortsatt ordinære åpningstider og er åpent fra klokken 07.15 (delelager fra 07.30) til 16.30 alle hverdager.

Telefon: 24031450

E-post: [email protected]

Enkelt å bestille verkstedtime

Det har aldri vært enklere å bestille time hos oss enten du eier, leaser eller bare er bruker av bilen. Besøk mittbilhold.no eller last ned appen Bilhold (tilgjengelig for Apple iOS og Android). I tillegg til å bestille servicetime kan du se andre kommende avtaler hos oss, se verkstedhistorikk, bilens tekniske data og taksere skader som bulker, steinsprut eller sprek i frontruten. Du kan be bestille vask, EU-kontroll, rens av klimaanlegg, hjulskift og flere andre tjenester. Vi svarer deg innen kort tid. Dette er den mest trygge og effektive måten for deg og oss!

NAF: Ikke dropp service av bilen – det kan koste deg dyrt 

Vi følger Folkehelseinstituttets råd og anbefalinger

Hele Møller Bil-kjeden har iverksatt en rekke tiltak basert på råd fra Folkehelseinstituttet. Les mer på vår oppdaterte temaside vedrørende koronaviruset.

NøkkelINNKAST gjør leveringEN tryggere

For oss er det viktig å legge til rette for en trygg og enkel innlevering i forbindelse med service eller annet vedlikehold av bilen din. Vårt nøkkelinnkast bidrar til dette og er tilgjengelig døgnet rundt. Henting må gjøres i butikken, men vi tar aller forhåndsregler for at det skal være en trygg opplevelse.

Bilen din blir tatt godt vare på

Vi tar alle forhåndsregler når bilen din kjøres inn, er på verkstedet, under prøvetur og ved utkjøring. Vi bruker engangshansker, rattrekk, setetrekk og vasker over berøringsflatene. Nøkkelen desinfiseres hele veien for å unngå smitteoverføring.

Nye dekk til konkurransedyktige priser

Tiden for å bytte til sommerdekk nærmer seg og kanskje er du en av de som ser at mønsterdybden begynner å bli dårlig? Vår anbefaling er at sommerdekk bør ha en mønsterdybde på minst 3 millimeter (krav 1,6 millimeter). Vi vet nøyaktig hvilke dekk som passer din modell og har derfor et stort utvalg på lager – til konkurransedyktige priser. Be om tilbud her.

Ikke vent med EU-kontroll

Om du har frist for godkjent EU-kontroll i perioden 13. mars til 30. april, vil du få to måneders utsatt frist. Om du er frisk anbefaler vi likevel at du gjennomfører nå da det kan bli opphoping senere og du risikerer at bilen ikke blir godkjent i tide. Les mer hos vegvesen.no.

Bestill time hos dekkhotellet nå

Om du har dekkhotell på Kokstad oppfordrer vi til å bestille time nå via mittbilhold.no eller Bilhold-appen (tilgjengelig for Apple iOS og Android). Du kan selve velge datoen og tidspunktet som passer deg best. Vi ber om forståelse for at dekksesongen kan dra noe ut i tid slik situasjonen er nå.

Av sikkerhetsmessige årsaker er det ikke mulig å oppholde seg i bilen under hjulbyttet, men vi har romslig plass både inne og ute. Her tas samme forhåndsregler som på alle Møller Bils verksteder. Hjulskiftet tar inntil 30 minutter.

Du kan være trygg på at vi gjør alt vi kan for å ivareta deg som kunde og vi svarer gjerne på spørsmål du måtte ha.